Ekonomi

Savers Value Village İlk Çeyrek Kazançlarını Iskaladı, 2024 Gelirlerinin Aynı Kalmasını Bekliyor

BELLEVUE, Wash. – Önde gelen ikinci el mağaza zinciri Savers Value Village, Inc. (NYSE: SVV), Wall Street tahminlerinin altında kalan ilk çeyrek kazançlarını bildirdi.

Şirket, 0,09 $ olan analist konsensüsünün 0,01 $ altında 0,08 $ düzeltilmiş EPS açıkladı. Çeyrek geliri 354,2 milyon dolar olarak gerçekleşti ve 366,9 milyon dolarlık konsensüs tahminini de kaçırdı.

Kazançların kaçırılmasına rağmen, şirketin 2024 mali yılı için gelir beklentisi 1,57 ila 1,59 milyar dolar olarak belirlendi ve analistlerin 1,58 milyar dolarlık beklentileriyle uyumlu. Hisse senedi, kazanç açıklamasının ardından %0,1’lik marjinal bir düşüş yaşadı ve bu da sonuçlara nispeten sessiz bir yatırımcı tepkisine işaret ediyor.

CEO Mark Walsh çeyrekle ilgili olarak şunları söyledi: “İlk çeyrek sonuçlarımız beklentilerimiz ve öngörülerimiz doğrultusunda gerçekleşti. ABD’deki talep eğilimleri çeyrek boyunca güçlü ve nispeten istikrarlıydı, yeni mağazalarımız iyi performans gösteriyor ve plana uygun olarak artıyor ve Georgia’daki satın alma, varlığımızın olmadığı yeni ve yüksek büyüme gösteren bir bölgeye giriş noktası sağlıyor.”

Ayrıca, şirketin bu yıl toplam 29 net yeni mağaza eklemeyi planladığını ve bunun da genişleme stratejilerine olan güveni yansıttığını vurguladı.

Şirketin mali sağlığına da değinen CEO, bilançoyu güçlendirmek için atılan adımlara dikkat çekerek yılsonu itibariyle net kaldıraç oranının 1,5 kat civarında olacağını öngördü.

Bu çeyrekte net satışlar geçen yılın aynı dönemine kıyasla %2,5 oranında artarken, ABD’de %2,3 ve Kanada’da %2,6 oranında azalan karşılaştırılabilir mağaza satışlarında %0,3 oranında hafif bir artış kaydedildi. Şirket bu çeyreği 326 mağaza ile tamamlayarak mağaza sayısında %2,8’lik bir artış kaydetti.

Savers Value Village’ın ilk çeyrekteki performansı, özellikle Atlanta, Georgia bölgesinde yedi mağazanın satın alınmasıyla stratejik büyüme ve pazar genişlemesine odaklanan istikrarlı ancak zorlu bir perakende ortamını yansıtmaktadır.

3. parti reklam. Investing.com’un sunduğu veya önerdiği bir teklif değildir. Feragat detaylarına buradan bakın veya reklamları kaldırın

Şirketin yeni mağazalar ekleme ve yüksek büyüme oranına sahip bölgelere girme konusundaki kararlılığı, faaliyetlerini ölçeklendirme ve yeni müşterilere ulaşma konusunda ileriye dönük bir yaklaşım sergilediğini göstermektedir.

Bu makale yapay zekanın desteğiyle oluşturulmuş, çevrilmiş ve bir editör tarafından incelenmiştir. Daha fazla bilgi için Şart ve Koşullar bölümümüze bakın.

bismil-ajans.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu