Haber

Kylie Jenner Nasıl Bu Kadar Zengin Oldu?

‘Kardashian and the Jenner Clan’ı duymadığımız, sosyal medyada denk gelmediğimiz bir gün yok sanıyoruz. Realite şovlarını ve yıldızlarını sevmeseniz bile, Kardashian’ların ve Jenner’ların bu şovları kendilerine nasıl bir servete çevirdikleri ortada. Ancak bu ailenin en genç milyarderi olarak adlandırılan bir üyesi var. Gelelim detaylara… ?

Kaynak:https://mightyscoops.com/rich-and-fam…

Zenginliği ve yaşam tarzıyla manşetlerden inmeyen Kylie Jenner, en genç milyarder unvanıyla gündemi salladı.

2019’da Forbes, en genç Jenner’ı “kendi kendini yetiştirmiş milyarder” olarak adlandırdı.

Ancak dergi daha sonra Jenner ve ekibinin işlerinin üst düzeyde olduğunu göstermek için yanlış ve abartılı rakamlar koyduğunu duyursa da başlık aynı kaldı.

Kylie milyarder mi, değil mi? Nasıl bu kadar güçlü oldu?

Lüks hayatına alışmış olan Kylie Jenner, başarısı ve şöhreti sayesinde artık bu lüks hayatı bir üst seviyeye taşımıştır.

Jenner, 200 milyon dolarlık lüks bir yat kiralayarak ya da 73 milyon dolarlık özel jetiyle dünyayı dolaşarak ‘nasıl yaşanır’ sorusunu göstererek çenemizi yoruyor. 🙂

Bu başarı, 2015 yılında piyasaya çıkar çıkmaz viral olan ve markanın hızla yayılmasına neden olan ‘Kylie Cosmetics’ oldu.

Ama elbette Kylie Cosmetics’ten öncesi de var. Kylie’nin kariyeri aslında 9 yaşındayken ailesiyle birlikte rol aldığı ‘Keeping Up With the Kardashians’ realite şovu ile başladı.

Aile her bölüm için 30 milyon dolar kazanıyordu. Daha sonra Jenner kardeşler ‘Kendall + Kylie’ adlı çalışmalarını yayınlamaya başladılar. Kylie ayrıca 2017’de ‘Life of Kylie’ adlı ayrı bir şovda rol aldı.

Kasım 2019’da Kylie Jenner, Kylie Cosmetics’in hisselerinin çoğunu 600 milyon dolara Coty Inc.’e satarak şirketin değeri 1,2 milyar dolar oldu.

Jenner, CEO koltuğundan geri adım atsa da, tüm yaratıcı arayışların ayrılmaz bir parçası olmaya devam etti.

Ancak Kylie Jenner’ın markasının bu kadar ünlü olmasında ve onu en genç zenginlerden biri yapmasında en büyük rolü sosyal medya oynadı.

Hem reklamlarından hem de Puma, Adidas, SugarBearHair Vitamins ve Fashion Nova gibi diğer markalarla yapılan büyük ciro anlaşmalarından yararlandı.

?

Markalardan bağımsız olarak sosyal medya paylaşımları da Kylie için çok büyük bir gelir kaynağı.

D’MARIE Analytics adlı bir firma, Jenner’ın tek Instagram gönderisinin reklam başına 1 milyon dolar değerinde olduğunu söylüyor.

Coty Inc., Eylül 2021’de bebekler ve küçük çocuklar için vegan ve hayvan içermeyen ürünler üreten “Kylie Baby” adlı yeni bir marka serisini piyasaya sürdü.

Aynı zamanda ‘Kylie Swim’ ve ‘Kylie Skin’ gibi kardeş markalar da lanse edildi.

Tüm bunlar kıskançlık oranınızı artırmadıysa, bir şey daha ekleyelim: Kylie Jenner, Hulu’nun ‘Kardashians’ programıyla multimilyon dolarlık bir anlaşmanın da içinde.

Sahip olduğu servet ve paylaşımlarıyla bizleri yormaya devam eden ve etmeye de devam edecek olan Kylie Jenner, ailesinin en küçüğü olmasına rağmen paraya para demiyor dersek yanılmış olmayız. ?

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu